Sluiseiland_NL

De beweging van water als uitgangspunt voor de identiteit Linq en Nikkels waren op zoek naar een identiteit die verbinding maakt met de locatie. We kozen er daarom voor om de beweging van water in een sluis als uitgangspunt te nemen. Van hoog naar laag en weer terug. Door deze beweging ontstaat een grafisch lijnenspel […]

Lees verder…

Comensha NL

Een ontwerp met signaalfunctie Medewerkers bij gemeentes kunnen signalen van mensenhandel oppikken, ook als dit geen onderdeel is Medewerkers bij gemeentes kunnen signalen van mensenhandel oppikken, ook als dit geen onderdeel is van hun werk. Mensenhandel is geen ver van ons bed show, maar vindt plaats in Nederland. Om deze boodschap luid en duidelijk onder […]

Lees verder…

Superuse

Zelfstandige huisstijl voor een circulair architectenbureau Zeppa ontwikkelde een identiteit die het circulaire karakter van de organisatie goed weergaf. Door gebruik te maken van een heldere styleguide, een beperkt aantal logo’s, grafische elementen en slimme templates zorgde Zeppa ervoor dat Superuse haar huisstijl zelfstandig kon toepassen op alle middelen. Blauwe economie De blauwe economie is […]

Lees verder…

Superuse

Zelfstandige huisstijl voor een circulair architectenbureau Zeppa ontwikkelde een identiteit die het circulaire karakter van de organisatie goed weergaf. Door gebruik te maken van een heldere styleguide, een beperkt aantal logo’s, grafische elementen en slimme templates zorgde Zeppa ervoor dat Superuse haar huisstijl zelfstandig kon toepassen op alle middelen. Blauwe economie De blauwe economie is […]

Lees verder…

JouwGGD_NL

UX-design dat aansluit bij de doelgroep  GGD Nederland was op zoek naar een moderne, mobiele website, waarop jongeren intuïtief hun weg kunnen vinden. Veel vragen worden in Google gesteld. Jongeren belanden dan vaak direct op een subpagina (landingspagina) van jouwggd.nl. Daar vinden ze vaak direct het antwoord op hun vragen, en kunnen ze doorklikken naar […]

Lees verder…

Stem op een Vrouw_NL

Strategisch advies De communicatie van de verschillende activiteiten op de website van Stem op een Vrouw liepen door elkaar. Hierdoor waardoor de kracht van de campagne ondergesneeuwd geraakt. Zeppa stelde voor om meer onderscheid aan te brengen tussen de stichting, de organisatie en de campagne van Stem op een Vrouw. Hierdoor haakten de verschillende initiatieven […]

Lees verder…

LCDK

Alleen de essentie Aangezien de tekstketen nog in ontwikkeling was, haalde Zeppa haar informatie uit de beschikbare interne stukken. Onlangs het hoge specialistische karakter waren wij uitstekend in staat om de essentie uit de ruwe informatie te halen en deze om te zetten naar functionele schetsen. In brainstormsessies werden deze schetsen verfijnd tot blauwdrukken voor […]

Lees verder…

FamilySupporters

cover design familysupporters

Een vriendelijk logo Het logo moet de cliënten welkom doen voelen, vandaar dat de y voorzien is van een glimlach. Het puntje op de i wordt door de rest van de letter ondersteund, zoals de cliënten door FamilySupporters worden gesteund. Rood was al een kenmerkende kleur voor FamilySupporters en daar wilden ze graag aan vasthouden. […]

Lees verder…

FamilySupporters

cover design familysupporters

Een vriendelijk logo Het logo moet de cliënten welkom doen voelen, vandaar dat de y voorzien is van een glimlach. Het puntje op de i wordt door de rest van de letter ondersteund, zoals de cliënten door FamilySupporters worden gesteund. Rood was al een kenmerkende kleur voor FamilySupporters en daar wilden ze graag aan vasthouden. […]

Lees verder…

Ronduit Utrecht

editorial design ronduit utrecht

Een veelzijdig logo Het logo verbeeldt de veelzijdigheid van de 40 woningen. De buitengrenzen van de kavel vormde het uitgangspunt en blijft onveranderd, terwijl de invulling van de plattegrond telkens een ander gezicht krijgt. Het rood staat voor de stad Utrecht, groen voor de natuur, blauw is het water van het Amsterdam-Rijnkanaal en geel symboliseert […]

Lees verder…