Comensha NL

Een ontwerp met signaalfunctie Medewerkers bij gemeentes kunnen signalen van mensenhandel oppikken, ook als dit geen onderdeel is Medewerkers bij gemeentes kunnen signalen van mensenhandel oppikken, ook als dit geen onderdeel is van hun werk. Mensenhandel is geen ver van ons bed show, maar vindt plaats in Nederland. Om deze boodschap luid en duidelijk onder […]

Lees verder…

Superuse

Zelfstandige huisstijl voor een circulair architectenbureau Zeppa ontwikkelde een identiteit die het circulaire karakter van de organisatie goed weergaf. Door gebruik te maken van een heldere styleguide, een beperkt aantal logo’s, grafische elementen en slimme templates zorgde Zeppa ervoor dat Superuse haar huisstijl zelfstandig kon toepassen op alle middelen. Blauwe economie De blauwe economie is […]

Lees verder…

Superuse

Zelfstandige huisstijl voor een circulair architectenbureau Zeppa ontwikkelde een identiteit die het circulaire karakter van de organisatie goed weergaf. Door gebruik te maken van een heldere styleguide, een beperkt aantal logo’s, grafische elementen en slimme templates zorgde Zeppa ervoor dat Superuse haar huisstijl zelfstandig kon toepassen op alle middelen. Blauwe economie De blauwe economie is […]

Lees verder…

Stem op een Vrouw_NL

Strategisch advies De communicatie van de verschillende activiteiten op de website van Stem op een Vrouw liepen door elkaar. Hierdoor waardoor de kracht van de campagne ondergesneeuwd geraakt. Zeppa stelde voor om meer onderscheid aan te brengen tussen de stichting, de organisatie en de campagne van Stem op een Vrouw. Hierdoor haakten de verschillende initiatieven […]

Lees verder…

LCDK

Alleen de essentie Aangezien de tekstketen nog in ontwikkeling was, haalde Zeppa haar informatie uit de beschikbare interne stukken. Onlangs het hoge specialistische karakter waren wij uitstekend in staat om de essentie uit de ruwe informatie te halen en deze om te zetten naar functionele schetsen. In brainstormsessies werden deze schetsen verfijnd tot blauwdrukken voor […]

Lees verder…

Schone Kleren Campagne

cover design schone kleren campagne

Modekleuren voor het campagnemateriaal Helvetica is het lettertype waarmee Schone Kleren Campagne al jarenlang communiceert, daar hebben we niets aan veranderd. We selecteerden de modekleuren van het moment om de boodschap van het campagnemateriaal in te verpakken. ‘Zeppa luistert, denkt mee, adviseert en komt iedere keer tot een mooi eindresultaat.’ Go de Roij van Zuijdewijn, […]

Lees verder…

FamilySupporters

cover design familysupporters

Een vriendelijk logo Het logo moet de cliënten welkom doen voelen, vandaar dat de y voorzien is van een glimlach. Het puntje op de i wordt door de rest van de letter ondersteund, zoals de cliënten door FamilySupporters worden gesteund. Rood was al een kenmerkende kleur voor FamilySupporters en daar wilden ze graag aan vasthouden. […]

Lees verder…

FamilySupporters

cover design familysupporters

Een vriendelijk logo Het logo moet de cliënten welkom doen voelen, vandaar dat de y voorzien is van een glimlach. Het puntje op de i wordt door de rest van de letter ondersteund, zoals de cliënten door FamilySupporters worden gesteund. Rood was al een kenmerkende kleur voor FamilySupporters en daar wilden ze graag aan vasthouden. […]

Lees verder…

Ronduit Utrecht

editorial design ronduit utrecht

Een veelzijdig logo Het logo verbeeldt de veelzijdigheid van de 40 woningen. De buitengrenzen van de kavel vormde het uitgangspunt en blijft onveranderd, terwijl de invulling van de plattegrond telkens een ander gezicht krijgt. Het rood staat voor de stad Utrecht, groen voor de natuur, blauw is het water van het Amsterdam-Rijnkanaal en geel symboliseert […]

Lees verder…

PalliSupport

logo design pallisupport

Een toegankelijke uitstraling We wilden PalliSupport van een vriendelijke uitstraling voorzien, en hebben het logo in letterlijke zin een gezicht gegeven, zodat het project toegankelijk oogt. De open cirkel staat voor de zorg binnen de instelling, de halve cirkel voor support, en de balk symboliseert de laatste levensfase van de patiënt. Het kleurgebruik is zacht, […]

Lees verder…