Opdrachtgever: LINQ
Jaar: Vanaf 2015

Merkstrategie, Visuele identiteit, Redactioneel ontwerp, Animatie, Webdesign, Bewegwijzering

Modulaire en duurzame woningen

LINQ is een opvallende en eigenzinnige vastgoedontwikkelaar. Het driekoppige team ontwikkelt unieke huizen die zijn opgebouwd uit modulaire elementen, gemaakt van duurzame materialen. Ieder woonontwerp is afgestemd op de wensen van de toekomstige bewoners, de omwonenden en het omliggende landschap. Voortbordurend op een jarenlange samenwerking, ontwikkelden we LINQ’s nieuwe visuele identiteit, website en communicatie-ontwerp.

‘Zeppa heeft ons verrast met een originele huisstijl die naadloos aansluit ons bedrijf. Onderscheidend, kleurrijk en krachtig.’

 

Bob Schoeman, LINQ

Logo variaties

(

)

Uitwerking

(

)

Visie

(

)

Spelenderwijs ontdekten we dat de letters L, I, N, Q uit geometrische vormen opgebouwd kunnen worden, meer dan een vierkant, driehoek, cirkel en rechthoek hadden we niet nodig. Voor het kleurgebruik keken we naar een andere bron van ruimtelijk design: Bauhaus. Zo kwamen we tot het iconische geel, rood, blauw, zwart en grijs. Het logo is, net als de woonontwerpen van LINQ, eindeloos aan te passen zodat het voor ieder project op een andere manier kan worden ingezet. Staand of liggend, groot of klein, maar altijd herkenbaar.

‘LINQ geeft ons veel vrijheid en vertrouwen, dat zie je terug in het eindresultaat’

Inge Bekkers, projectleider Zeppa

Visitekaartjes

(

)

Briefpapier

(

)

Posters

(

)

Draagtas

(

)

Website

(

)

Regelmatig vraagt LINQ ons deelidentiteiten en verkoopbrochures voor afzonderlijke woonprojecten te creëren. Dan is het zaak om binnen korte tijd met een onderscheidend ontwerp komen. Het maakt niet uit voor welke bewoner LINQ’s projecten zijn bedoeld of waar de woningen terechtkomen, we denken graag met hen mee.

Blaricum op Zoom

(

)

Blaricum op Zoom

(

)

Blaricum Eyeland

(

)

Ronduit Utrecht

(

)